Hogyan is kezddtt?
Mint az utbbi idben rendszeresnek mondhat, mr a trt megelz vben beindul a vezrhangya, hov is menjnk jvre? gy trtnt ez 2017. kora szn is, elkezdtem a lehetsgeken agyalni. J tletnek tnt: ha a Jlia-Alpoki tra „ennyire” tsre sikerlt, „ennyire... de mennyire…” bejttek a hegyek, mi lenne ha… megint valami olyat cloznnk meg, ahol van vz, van hegy, van minden, amit szeretnk!
A netet bjva talltam is kt tjegysget, ahol a fenti kritriumok teljeslnek, van vz, van hegy. A rostn Ausztria, azon bell Karintia, illetve a Salzkammerguti tavak kzt kgyz tvonalak maradtak fent. A mg „nyers tletet”, az ahhoz tartoz linkeket el is kldtem Szaminak, hogy ezekhez mit is szlna? szinte egybl dnttt (helyettem is, minek fradjak n ezzel!): a Salzkammerguti trt fogjuk megcsinlni!!! Erre mit is mondhattam volna? Parancs, rtettem! Igen, n is „pont” erre gondoltam. „Pont” a Salzkammerguti trt szerettem volna teljesteni! „Pont” jvre. Megynk… „pont”!!!  (Na j, tn az is segtette t a dntsben, hogy ezen az tvonalon tbb volt a „vizes terlet”, ami kztudottan az egyik nagy kedvencnk!) Illetve amit errl rtak programajnlknt … na az is megerstette azt az rzst, hogy ezt a trt vgig kell tekernnk!
„Salzkammergut: gynyr hegyek s tavak, csods kerkpros tratvonalak. Knyelmes, rvid napi tvokkal jrja be a tavak vidkt: Wolfgangsee, Traunsee, Attersee, Mondsee...
Csods hegyek, kristlytiszta tavak, hatalmas sziklafalak a tpartokon. Ausztria legnagyobb tava az Attersee, Salzburgtl szakkeletre tallhat, kristlytiszta vizben 20 mterig is le lehet ltni. Csend, nyugalom, parasztudvar llatokkal, a panorma tavakkal fszerezve...
Nem csoda, hogy Ferenc Jzsef minden vben nyri pihenst Salzkammergutban tlttte. Bizonyra ugyanolyan megkapnak tallta a hegyek s a tavak sszhangjt, mint mi ma.”
Mint ahogy ez a korbbi tletelseknl is lenni szokott, pr nap alatt sszedobtam egy hevenyszett tervet, ami gy 4-5 tvonal lehetsget is tartalmazott. Tbb-kevesebb tavat rint tvonal, csillagtra lehetsgek, stb. Szval ezen mg volt mit csiszolni, m alaptletnek ez mr „tk j”! Szinte biztos, hogy meg fogjuk szervezni! Ha…
Kb. itt tarthattunk az tletelsben, amikor egy „vadzr trnak” kikiltott Velencei-t kerlsen sszefutottunk ismerskkel, bartokkal. Egyik pihenben el is jttem a nagy „gondolattal”, illetve nem utols sorban „tratrs toborzs” cmsz jegyben egy rvid mondattal: „Ide megynk, ezt tervezzk, jttk”?
Rvid idn bell korbbi tratrsaknak, ismersknek is kldtem egy „propagl” e-mailt: „megynk-gyertek”. A reakcik? Sajnos a megszokottak! Volt, aki nemet mondott, amivel nincs is gond. Szve joga eldnteni, hogy jn vagy sem, belefr a jv vi „trakeretbe”, vagy sem. Ami jobban fjt: tbben annyi fradtsgot sem vettek, hogy csak visszabfgjenek „kszi, nem megyek”. Ha legalbb rt/mondott volna egy nemleges vlaszt, indok nlkl, megrtenm, de gy? rtem n: cirka, b 1/2 vre elre, nem biztos, hogy tudja a vlaszt, illetve egy ilyen klfldi tra, elrelthatlag, nem ktfillr, gy jobban t kell gondolni azt, hogy belefr az ves kltsgvetsbe, vagy sem. A lnyeg akkor is az, hogy (szerintem) illik valamit mondani, „kszi megkaptam az e-mailt, nem megyek/gondolkodom rajta”. Mg indokolni sem kell, csak visszajelezni. Megint rjttem, nem gondolkodunk egyformn!
A traterv mg jelents finomtsra szorult, ezrt ehhez beszereztnk egy tk j trkpet (Salzkammergut kerkpros kalauz / Salzkammergut Radatlas/Esterbauer). Illetve Szami rendelt az Osztrk „Turinformtl” tbb ingyenes trkpet, amibl egy rohadt j volt ehhez a trhoz! Igazn nem is kellett volna ms,’iszen ezen mr szinte els rnzsre megvolt az az tvonal, amit be KELL jrnunk! gy mr csak id, s segg krdse volt, hogy egy vglegesnek tn tvonal „krvonalazdjon” okos kis buksimban.
Amikor mr szinte megvolt a fix „nyomvonal”, elkezdtem sszevadszni a teleplseken tallhat ltnivalkat, illetve kivlogattuk mi is az, amit felttlen meg akarunk nzni. Szval a szoksos tnykeds: tervezs, szmols, minl tbb inf beszerzse a netrl. Kb. itt tarthatott az tletels, amikor is egy kis pihit tartottunk e tren, kb. 2-2,5 hnapra jegeltk a tmt, egyb elfoglaltsgok miatt.
Majd jtt az j v, az j lendlet. Tervezsnl kiderlt, hogy a tra kiindul llomsa, Salzburg, vonattal, illetve gpkocsival is jl megkzelthet. Brmennyire is furcsa kt fre a kocsis kiutazs mr jval olcsbb! (Csak gy, „elre szaladva egy tipp”: ha megcsinlod ezt a trt, s kocsival msz/mentek ki. Nem felttlen kell Salzburgban kezdeni az tvonalat. Salzburgban szinte mindenhol fizets parkol tallhat, ami akr napi 10-15 € is lehet. Ez nem kicsit dobja meg a vgsszeget! Inkbb keress olyan teleplst ahol ingyenes, vagy jval bartibb ez a dj! gy is krtra… mindegy honnan indulsz, hova rkezel!)
Idkzben beszereztem egy nagyon fontos inft: „Figyelem! Trzshoz a legjobb hnapok a mjus-jnius, szeptember-oktber. Jlius s az augusztus a fszezon, ilyenkor nagy a forgalom, problma lehet az egy jszaks szllsfoglals (gyakorlatilag lehetetlen egy jszakra foglalni). A fszezoni hnapokon kvl nem gond az egy jszaks szllsfoglals!”
Mi eredetileg jliust tztk ki a tra idpontjnak, de a fentiek tkrben egybl ttettk jniusra az indulst. Az nem zavart volna, hogy ilyenkor a turistk tmkelege lepi el vrosokat, utakat, sem a megnvekedett kzti forgalom. A legnagyobb baj az lett volna, hogy ebben az idszakban egy jszakra nem fogadnak be bennnket sehol.
Fent emltettem, hogy a vonatos kiutazs jval drgbb kt fre, mint az auts, gy nem is volt krds: kocsival megynk ki, tbb nap bicajozs, majd kocsival haza. A trt krtrnak terveztk, gy a kocsit nem kellett mozgatni, illetve vonattal vissza menni a tra vgn a kocsirt.
Felttelezem azrt, mert... az sszes olyan utazsi iroda, akik ehhez hasonl trt szerveztek, ajnlottak, mindegyike Salzburgbl, illetve a mellette tallhat Eugendorfbl indtotta ezt a kirndulst. Hallgattunk rjuk, mint kiderlt kr volt, az albbiak miatt:
-
Salzburgban csak fizets helyen hagyhatod az autt! (Errl fent mr rtam…)
-
Ha, mint krtrt nzem: Salzburg, az tvonal legtvolabbi pontja. (J! Autplyn mehetsz vgig. Akkor is, ha a legkzelebbi pontot nzem! Nyersz 2x60 km-t, illetve 2x 35-40 perc autkzst. Ha tallsz egy egsz htre ingyenes parkolt, ht nem keveset sprolhatsz ezzel. Bevallom! Ezt elcsesztk, erre egyiknk sem figyelt, na majd… a 2019-es trt gy szervezzk!)

Mr janur vgn, februr elejn nekilltunk a szllsokat kivlasztani, illetve lefoglalni. (Ehhez csak egy kis rdekessg: a fixlsnl tbb helyen volt egy „foglaltsg kijelz”... mr ekkor volt, ahol 85-90 %-on llt a mutat! Szval rdemes idben dnteni, foglalni!)
A foglalsnl az albbi szempontok voltak lnyegesek szmunkra:
-
Strazs kilve, mgha olcsbb is.
-
Kerestnk „Zimmer Ferit”, ha volt is… nem volt igazn olcsbb, mint egy motel, vagy hotel. Viszont nincs az, hogy trtsmentesen lemondhatom a foglalst.
-
Ha lehet, ne kelljen elleget fizetni.
-
A foglals legyen „ingyen” lemondhat, hiszen brmi kzbejhet (ltalban 1-2 httel korbban lehet lemondani).
-
A mlt vben, az Olasz trn, bejtt, ezrt most is olyant vlasztottunk, ahol az rban benne volt a reggeli. (Ez zmben nem sokkal tbb, mintha boltbl vsrolnd meg a reggelit, viszont jval knyelmesebb, hisz nem kell kzrtet keresned, illetve az zlet eltt llva/lve reggelizned. Na azrt ennek is megvan a maga „flingje!!!))
A tl kzepre, vgre lnyegben mr „kszre is szerveztk” a trt. Mr csak edzeni kellett, hisz azrt a tra hegyek kzt vezet! Bevallom… kiss fltem a trtl. Szerintem az indulsra nem sikerlt annyi kondit sszeszedni, amennyit a hegyek indokoltak volna. Ez sajnos nem rajtunk mlt, hanem az egyb elfoglaltsgokon. Kicsit elre szaladok, kibrtuk, enlkl nem olvasnd most ezt a beszmolt. 
Szval, janurban lefoglaltuk a tervezett „kvrtlyokat”, majd a j id megrkeztvel nekilltunk „edzs cmszval” bringzni, hogy gyjtsk a kondit. A vgn mr csak annyi hinyzott a trhoz, hogy eljjjn a szabadsg ideje, vele egytt a j id! Vgre!!! Eljtt a nap! Indulhatunk!!!
A kinti tekersnk sorn szinte vgig jellemzek voltak az albbiak:
-
Mr a tra elejn feltnt, hogy a kerkprok zme elektromos, rsegtses pedelec. Hjaaaaa, gy knny! Szerintem a „dombosabb” rszeken a pedelec bicajok arnya elrhette a 65-70 %-ot is! Csak a hlye, „csr” magyarnak nem fussa ilyenre!!! Tbbszr tallkoztunk idsebb bicajosokkal, akik els rnzsre gy 70-80 v krliek voltak, mgis vgan nyomtk a hegyekben. Na itt megrtem az elektromos rsegtst, br bevallom, nha ilyenkor is szgyelltem magam, ha a 80 v krli Hanzi integetve hzott el mellettnk az elektromos bicajval. m a fiataloknl?
Ht…
-
Rjttnk! Ausztria nem is gazdag orszg! Alig van ruvlasztk!!! Ez a bicajos kiegsztkre is igaz! Akinek volt egyltaln, annak csak s kizrlag Ortlieb mlhazskja volt!!! Tuti, hogy itt nem is lehet msikat kapni! (Csrk!!! Nincs vlasztk!) Szerintem egy j kis TESCO-s zskrt mit nem adnnak az rdekldk!

-
Rengetegen kerkproztak! ton-tflen tallkoztunk „sorstrsainkkal”. Autkon megszokott ltvny volt a kerkprtart. Felttelezem nem csak azrt, mert fent felejtettk. Erre csak egy kiragadott plda, ami a Wallersee tnl trtnt: Aut leparkol, bicaj htulrl leemel, tavat krbeteker, majd irny haza. (Szembejvet tallkoztunk ezzel a prral.)
-
Tn a legfontosabb!!! A kerkprutak! Elszr is kivl minsgek. Az aututaktl fizikailag is jl elklntve, nem csak egy srga csk, mint itthon! „Ne ba..meg itt a kerkprutad!”
-
Hidd el, igazat mondok!!! A teljes trn max. 30-40 km volt az, amit nem kerkprton, hanem autk kztt tettnk meg! Ez igaz, br kicsit csalka adat. A vrosokban sok a kerkprt, hatatlanul r-rtvedtnk olyan utakra is, ahol volt auts forgalom. Illetve a tra msodik felben (kb. az Irrsee ttl) olyan kisforgalm utakon vezetett a tra, ahol alig volt forgalom. Ezek inkbb mezgazdasgi terleteken tvezet, „tanykat” sszekt kivl minsg, betonozott utak voltak. Szval ezeket is a nem „autt” kategriba sorolom, hanem a kerkprthoz.
-
Ha mr tanyk: Na, ne egy vidki magyar „tanyban” gondolkodj!!! Magas, tbbszintes, tn tbbgenercis, kivl llapot, szp pletek voltak, mellette mezgazdasgi portkkal, gpekkel. Szvesen elviselnk itthon egy ilyen „tanyt”.

-
Na igen! Azok a szp-, ezst-, piros-, mlykk veggmbk! Emlkszem, rgen kis haznkban is volt ilyen rlet. Neoncsvek a rzsabokrok mellett, sznes veggmbk, gk a virgoskertben. Na itt mg mindig divat ez a giccses „iz”. Szpen rendben tartott virgoskertek, benne „szp” (-nek gondolt) veggmbk! Szami meg is fogadta, hogy addig nem jvnk haza, amg legalbb egy ilyet nem fotzhat le! (Emiatt a fogadalom miatt kellett majdnem tbb nappal meghosszabbtani a trt!)

-
Ezt mg Szami szrta ki: szinte minden vendglben a trdnadrgos, brgatys pincrek szolgltk fel a kikrt telt-italt. Neknk gy tnt, a brgatya „llaga” utalt a pincr „trsadalmi helyzetre”. j, tiszta gatya => jonc pincr, vagyis kezd a szakmban. A zsrtl, hasznlattl megfeketedett, kopott gatya => profi, akinek akr mr fizet fpincrsgig is felvitte Isten a dolgt!

-
Amgy, az ton vgig, brmilyen vendglt egysgbe is trtnk be… udvarias, segtksz pincrekkel tallkoztunk. Azok a pincrek, akik nem minket szolgltak ki, mindig oda kszntek neknk, j tvgyat kvntak, „krnk-e mg valamit, hogy zlett a vacsora”, stb. Szerencsre mr kis haznkban is tallni jpr ilyen egysget.
-
Itt nem nztk le-, illetve „ki” a nap vgn csapzott, izzadt, bds bicajost, aki egy jszakt eltltene egy-egy nvsabb szllson, vagy a vendglben enne-inna egy jt. Ugyangy fogadtak, mintha egy zsr j „nagy fekete terepjrval” rkeztl volna. Na igen... ez a tjegysg a bicajosok paradicsoma, gy van erre fizetkpes kereslet… rjttek, hogy a koszos, izzadt bicajos mg jlfizet vendg is lehet.
-
A tekers tlagsebessge? Tny! Hozzrtk, edzett bicajosok szemben ez nagyon gyatra tlag. Elismerem (br nem zavar)! Ha te is ltnd lben, amit mi, s nem az a cl vezrel, hogy minl elbb letudd a tvot... Megrted, hogy itt csak szjttva, andalogva szabad tekerni. Ki kell lvezni az sszes pillanatot, a ltvnyt, minden apr kis rezdlst a termszetnek, rjssz… itt nem szabad sietni. Ha mg a fotzst is hozzveszem… na az mg jelentsen ront ezen az rtken!

* * *
A napi beszmolk cmben tallhat linkekrl: Ezeket a tervezett tvonalakat tltttk fel Milnra, a GPS-re, amit vagy kvettnk, vagy tkzben fellbrltunk.)
* * *
1. nap (Szombat)
Budapest-Salzburg (kocsival kiutazs), Salzburg (kerkpros vrosnzs)
(https://connect.garmin.com/modern/course/18989961)
Korai kelst terveztnk, hogy idben, terveink szerint 05.00 ra krl, indulni tudjunk. Hogy ezt valra is tudjuk vltani mr hajnali 04.00 rakor fel is keltnk. Tny, nem kapkodtunk, gy el is tkltk az idt a kszldssel, reggelivel, lepakolssal, bicajok „felappliklsval” a tetcsomagtartra, gy mr majdnem 06.00 ra volt mire elindultunk. Na s? Sietnk valahova? csak Salzburgba, az meg itt van egy kpsre, nyugi, majd odarnk!
A „kiautkzsrl” mit lehet rdekeset mondani? Semmit! Mgis! rjunk errl valamit, csak hogy el ne sikkadjanak ezek a fontos tnyek!
-
M1: nagy forgalom, ez megszokott. Ennek ellenre j tempban haladtunk clunk fel.
-
M1: meglltunk egy pisilsre egy... hogy is fogalmazzak finoman… egy lepukkant WC-nl, amire fellengzsen kirtk, hogy „Toalett”. Lepukkant? Sajnos ez is megszokott kis haznkban.
-
Autztunk-autztunk, majd egy kis Osztrk pihenben lecscsltnk… egy kicsit pihenni. Mit ad Isten, itt a WC-t, mr mltn neveztk Toalettnek. Egy kis szusszans, egy kis pogcsa elmajszolsa utn a tettek mezejre lptnk… autztunk tovbb.
-
Na!!A harmadik meglls kiss kalandosra sikerlt.
Aut pittyeg!!! Mi a fene, csak nem trtnt valami baj?!?!?! Ilyet mg soha nem produklt Balu! Rnzek a mszerfalra… kirt valamit. (Ki a fene rti ezt, ha „klfldijl” rjk oda!) Na de volt egy nemzetkzi bra, hogy mg n is megrtsem: egy villog „tankoljl mr” jel! Elsre kiss furcsllottam a dolgot, tele tankkal indultunk, aminek (elvileg) elgnek kellett volna lennie Salzburgig. Mgis, mi trtnt, hogy mris pittyeg. Leesett!!! A tetcsomagtartn lv kt bicaj miatt megntt a fogyaszts. Mondtam is Szaminak, semmi gond, innen mr nem kell sokat tolni a kocsit a legkzelebbi benzinktig. (n nyugodt voltam, hisz a felvillan lmpa nem azt jelenti, hogy itt a „vge”, innen mr nincs tovbb. Azrt mg „prtz” kilomtert meg tudunk tenni, addig meg csak befut valami benzinkt. Ha nem… lesz aki tolja!) Szami egyre jobban izgul… mr telefonon (is) nzegeti, hol is tudnnk minl elbb tankolni… n adom al lovat… csak egy kicsit kell tolnod „nyug”. Bevallom… azrt n is jobban reztem magam, amikor sikerlt tele nyomi a tankot egy EVI kton.
-
Vgre!!! Kb. 550 km autkzs utn elrtk Salzbugot. Hol is hagyjuk az autt? Pr nappal az induls eltt keresgltk, hogy hol tegyk le a kocsit. (Fent mr emltettem, ha jra terveznm a trt, nem innen indulnnk.) Ha mr gy szerveztk, itt parkolunk. Az rak elg hzsak, napi 10-15 €. gy inkbb azt vlasztottuk, ami a szllodhoz kzel volt, a P+R Messecentrumot. Igaz itt a napi dj 15 €, ahogy rtam az elbb... legalbb kzel volt az jszakai pihennkhz, b 2 km. A 3000 frhelyes "kocsitrol" szinte res. Kirs nincs, vagy csak mi nem talltunk, arra vonatkozan, hogy csak egy napra, vagy akr egy htre is itt hagyhatjuk kicsi kocsinkat. Szami prblt rdekldni azon kevs jrkeltl, aki vletlenl erre tvedt, „hogy is van ez”, nem jutott elrbb. Annyit megtudtunk, hogy ne ezen a placcon lljunk meg, hanem menjnk t az plet msik oldalra, ott is van parkolrsz. Hogy mirt is volt ez a jtancs? Passz! tlltunk, s abban remnykedtnk, hogy jl gondoljuk: tbb nap mlva is itt talljuk a kocsit… bntetcdula nlkl. Ki-, lepakoltunk, felmlhztunk, ettnk egy kis hazai szendvicset, majd elindultunk. (Na ennyit arrl, hogy „semmi nem trtnt” velnk autkzs kzben.
)
Trjnk vissza az igazi beszmolhoz. Cirka egy httel az induls eltt talltam egy Salzburgi „vrosnzs bicajtrcskt” a neten, ami szerencsre a vros jelentsebb nevezetessgeit jrta krbe. Belvros, llatkert, Schloss und Garten Mirabell park, stb.
A szveges tlerst fel is vittem Milnra, gy mr nem volt nehz az ltala mutatott utat lekvetni.
GPS-rl, a betpllt tvonalrl pr gondolat. Hiba volt ktfle, nagyon j trkpnk, mgis jl jtt ez a ketyere. Neki ksznheten a nagyobb vrosokban sem volt gond a „merre is induljak, tekerjek” kitallsa. Nha olyan utakon vitt bennnket, amirl azt sem tudtam, hova vezet, hol is vagyunk ppen, rdekes mdon mindig ott ktttnk ki a nap vgn ahov reggel indultunk.
Salzburgban tekerve megllaptottuk, amit mr elre tudtunk. Erre a vrosra, a ltnivalk sokasga miatt, nem elg flnap, fleg kerkpr nyergben lve. Ide mg vissza kell jnni, lehetleg tbb napra!
Mivel bicajjal voltunk gy nem igazn mentnk be sehov nzeldni. Pl. a vrat is kihagytuk, amit azrt szvesen megtekintettnk volna bellrl is. De!!! gy dntttnk, hogy majd az utols nap. Utols jszaknkat gy is itt tltjk, gy a hazainduls napjra nem terveztnk bicajozst, csak a kocsiig, illetve mg egy kis vrosnzst, amiben a vr is szerepelt, mint megtekintend ltvnyossg. Lelvm a pont: sajnos ezt Szami lebetegedse thzta. gy maradt az elhatrozs, hogy ide mg vissza kell jnnnk jl krlnzni!
Belvros, illetve az egsz vros nagyon szp, rendezett, kicsit sem koszos. Vajon hogy csinljk, hogy nem lttunk eldobott szemetet, csikket? Ilyen jl takartjk a vrost? Vagy netn az emberek nem szemetelnek? Passz! A belvrosban pp nagy feljtsok voltak, gy ez a rsz kiss rendezetlennek tnt, illetve sikeresen „belefutottunk egy futverseny (Mozart 100) befut szakaszba”.
A vroskzpont utn megtekintettk a Freibad Leopoldskron tavat, majd egy j darabon tekertnk rnyas fk alatt az Almkanal patak mellett, ahol Szami kiszrt egy rdekes „ltestmnyt”. Szrfsknek alaktottk ki gy a patakmedret, mintha valami nagy hullmot lovagolnnak meg a tengeren. Jpran edzettek itt… tbb-kevesebb sikerrel, gyesen, vagy kevsb gyesen. rdekes ltvny volt! Jl „megszemlltk” ket, majd folytattuk utunkat az llatkert, illetve Schloss und Garten Mirabell park fel, ahol megpihentnk, fotztunk ebben a csodlatos parkban, majd utunkat ismt a belvros fel vettk. Persze azrt tbbszr meglltunk fnykpezni a Salzach foly, a folyn tvel hidak mellett.
A folyt kvetve elrtnk a szllodhoz, ahol kisebb bonyodalom rn mgis csak sikerlt becsekkolnunk. n csak Szamitl rtesltem a bent trtntekrl, de t ismerve… errl majd rviden, pr oldalon keresztl, gy is beszmol. 
Ami kiss furcsa volt: a szllodnak nem volt fedett, zrt, sajt kerkprtrolja. Kint a nylt utcn volt pr kerkprtrolalkalmatossg. Mit tudtunk tenni, itt lelakatoltuk a bicajokat, s elfoglaltuk a szobnkat. A komplexumrl csak jt tudok mondani! Korrekt, ennl nem is kell jobb!
Miutn vgeztnk a „tisztbatevssel” elindultunk valami vacsort beszerezni. Pr saroknyira sikerlt egy szuper kis ttermet felfedezni, ami kzel volt a vastllomshoz. Meg is beszltk, legkzelebb vonattal jvnk vissza krlnzni… majd egyszer… valamikor, akkor itt foglalunk szobt. A vastlloms kzel van, s nem utols sorban a vacsi nagyon finom volt a Zum Hirschenwirt tteremben. Kerlton visszastltunk a szllhoz, ahol tadtuk magunkat a jl megrdemelt pihensnek.
-
Megtett tv (km): 24,58
-
Tekerssel tlttt id (ra:perc:mp): 2:06:32
-
tlagsebessg (km/h): 11,6
-
Max. sebessg (km/h): 25,2
-
Napi szintemelkeds (m): 78
-
Napi ereszkeds (m): 78
Folytats: ITT
|